Re: HP 6P - długi start wydruku

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 17:49:52 MET DST

"ssuch" <ssuch@poczta.fm> wrote in message
news:e37h23$jco$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hm, pierwszy raz spotykam się z takimi ustawieniami, ale mniejsza o
> to.
>
> Moje ustawienia Post Scriptu:
> - PS Output Option: Optimize for Speed
> - True Type Font ...... :AutoPost Script Language Level: 2
> - P/S Error Handler: Tak
> - Mirrored Output: Nie
> - Negative Output: Nie
>
> - rozdzielczość 600 dpi
> - tryb oszczędzania tonera
>
> Dodatkowe ustawienia, które moim zdaniem są ważne:
> - Available P/S Memory: 400 kB
> - Output Protocol: ASCI
> - Convert Gray Grapchics to P/S: Nie
> [...]

Dlaczego uzywasz PS? Drukuj w binary a nie ascii - transmisja danych
bedzie szybsza, stanowczo doloz pamieci dla PS (te 400KB to ciut malo)
Nie wiem jaki masz procesor w komputerze ale kazdy szybszy niz pentium
166MHz bedzie szybszy znaczacoc od procesora drukarki - dlatego oplaca
sie przerzucic na procek w kompie rasteryzacje PS i drukowac np poprzez
ghostscript grafike na HP6 - mozesz uzyc tez drivera PCL jak napisal
MadMan - ustwiasz raster zamiast HPGL i cieszysz sie ta sama jakoscia
ale znacznie szybsza praca. Procek w HP6P to jakis slaby risc AFAIK...