Re: hub 2.0 spowolnia transmisję

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 02 May 2006 - 20:30:53 MET DST

fimanWYTNIJTO@onet.eu napisał(a):
> Hub (SmartCom) ma zgodnie z instrukcją mozliwości automatycznej obsługi urządzeń
> szybkich i wolnych oraz tych co biorą prąd i bezprądowych. Nawet ma diodki na
> wierzchu do wskazywania pracy tych urządzeń.
> Mnie chodzi o to! Pisze się sie że można podpiąć max 127 urządzeń USB. czy
> miejsce w lańcuchu daje spowolnienie czy nie. Zauważyłem że prędkość HDD na 1
> wpiętym USB spadłą. Jak będzie na kolejnym?
Pomijajac juz fakt, ze do komunikacji miedzy hubem a komputerem czesc
pasma juz zostaje zajeta (chocby na regularne transmisje z myszki i
klawiatury, pomimo ze sa to 'wolne' urzadzenia, to transmisja jest
stosunkowo 'dluga' w czasie), to najwazniejsza sprawa - czip ktory jest
w hubie 2.0 przewaznie ma duzo mniejsza wydajnosci
przesylania/przelaczania danych z urzadzen zewnetrznych niz specyfikacja
usb2.0 - to ze sie laczy na 2.0 to nie znaczy ze bedzie z pelna
predkoscia umial dane przekazywac...