Re: hub 2.0 spowolnia transmisję

Autor: <fimanWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 02 May 2006 - 18:59:46 MET DST

> trollujesz czy robisz sobie jaja?
> mieszasz na hubie urzadzenia typu mysz i klawiatura z dyskami? tak sie
> nie da - nie ma tak w sieciach i nie ma tak w USB...
> podepnij tylko dyski do huba bez myszy i klawiatury - powinno byc juz ok

Czemu trolujesz?

Hub (SmartCom) ma zgodnie z instrukcją mozliwości automatycznej obsługi urządzeń
szybkich i wolnych oraz tych co biorą prąd i bezprądowych. Nawet ma diodki na
wierzchu do wskazywania pracy tych urządzeń.
Mnie chodzi o to! Pisze się sie że można podpiąć max 127 urządzeń USB. czy
miejsce w lańcuchu daje spowolnienie czy nie. Zauważyłem że prędkość HDD na 1
wpiętym USB spadłą. Jak będzie na kolejnym?