Re: Chlodzenie - kiedy sie zaczelo?

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 19:40:45 MET DST

On Tue, 02 May 2006 17:01:44 +0200, Robert Drózd
<rdrozd@yes.iq.wytnijto.pl> wrote:

> Pytanie z ciekawości.
>
> 1. Który fabrycznie sprzedawany procesor miał jako pierwszy wiatraczek
> do chłodzenia? XT nie :) ale Pentium już pewnie tak, ale czy od
> pierwszych modeli?
>
> Czy były procesory w ogóle bez żadnego chłodzenia (np. bez radiatora),
> mam na myśli segment PC.
>
> 2. Podobnie - które karty graficzne jako pierwsze dostały wiatraczki?
>
> r.

P75 kolega mial tylko z radiatorem, ja Amd 2DX80 mialem tez z radiatorem
firmowo wentyl widzialem dopiero na P166MMX tzw wersja Box, wczesnij byla
dowolnosc
z ciekawostek u mnie chodzi P3 800MHz puszczony na 650MHz (tylko tyle ma
plyta) i ma tylko radiator :)

z kart graficznych 1 radiator to 3dfx , virge np nie mial radiatora.
a potem to nvidia chyba juz na potege zaczela
od Rivy TNT2

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/