HP LaserJet 1020 - czujnik papieru.

Autor: Arkadiusz Dymek <nie.ma.takiego.numeru_at_blabla.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 19:40:04 MET DST

Witam.

Znienacka moja HP 1020 zaczęła mnie informować o braku papieru.
Oczywiście papier jest i przyciśnięcie 'Kontynuuj' pozwala wydrukować
jedną stronę, po czym problem wraca. Podejrzewam, że może zabrudził się
jakiś czujnik czy coś. Pytanie - czy mogę sam spróbować coś zrobić (a
jeśli tak, to gdzie ten czujnik jest), czy gnać do serwisu (wolałbym
uniknąć, bo mam trochę rzeczy do podrukowania w najbliższym czasie i
najwyżej pomęczę się z ręcznym poganianiem przez te kilka dni a dopiero
potem oddam).

pozdrawiam,
Arkadesh