Re: HP 6P - długi start wydruku

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 13:28:34 MET DST

"ssuch" <ssuch@poczta.fm> wrote in message
news:e37evn$cjr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> HP 6P kupiona na Allegro z 2 MB pamięci.
> W ciągu 10 minut drukuje przeważnie 1-2 kartek. Od 10 rano, do 13
> wydrukowała mi zaledwie 33 kartki.
> To trochę za wolno, nawet biorąc pod uwagę ilość zainstalowanej
> pamięci i
> wysłany do wydruku 90 MB pdf.
> Gdy wysyłałem mniejsze, 1-2 MB pliki, druk pojawiał się szybciej, co
> jest
> normalne.
> Drukarka jednak posiada swój procesor i przetwarzanie danych powinno
> odbywać
> [...]

Jaka konfiguracja sterownika? Masz dane wysyalne w postaci wektorowej
czy rastrowej - jak rastrowej to wlascwie przetwarza je komputer i
przesyla po troche wolnym interfejsie rownoleglym ale po wejsciu do
bufora powinny zostac wyslaen natychmiast do druku.... jesli wektorowo
to... no coz procek w 6P do demonow predkosci nie nalezy...
co do pamieci... jesli nie drukujesz w postscripcie to 16MB jest az
nadto by pomiescic aktualne dane i buforowac kolejne ale wiecej napewno
nie zaszkodzi (przy czym zwiekszanie ponadto to co masz juz w srodku nie
ma sensu)