HP 6P - długi start wydruku

Autor: ssuch <ssuch_at_poczta.fm>
Data: Tue 02 May 2006 - 13:14:51 MET DST

Witam
    HP 6P kupiona na Allegro z 2 MB pamięci.
W ciągu 10 minut drukuje przeważnie 1-2 kartek. Od 10 rano, do 13
wydrukowała mi zaledwie 33 kartki.
To trochę za wolno, nawet biorąc pod uwagę ilość zainstalowanej pamięci i
wysłany do wydruku 90 MB pdf.
Gdy wysyłałem mniejsze, 1-2 MB pliki, druk pojawiał się szybciej, co jest
normalne.
Drukarka jednak posiada swój procesor i przetwarzanie danych powinno odbywać
się znacznie szybciej.
Sterownik jest standardowy z W XP SP1, drukarka podłączona do LPT (jest w
trybie ECP).

Ma ktoś pomysł (poza dokupieniem pamięci) w jaki sposób przyspieszyć,
chociaż odrobinę, drukarkę?

Drugie pytanie, to jaka ilośc pamięci obsłuży drukarka?
Dogrzebałem się w internecie informacji o 114 MB.
Czy 32 MB jest wystarczająca, czy instalować więcej?

Pzd Sławek