Drukarka HP710c Problem

Autor: Łukasz <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 20:03:21 MET DST

Witam!

Mam problem z drukarką HP 710c miałem ją zainstalowaną pod windowsem 98
drukarka posiadała funkcjie np. drukowania jak książke( czyli po jednej i
drugiej stronie drukowała) posiadała też inne funkcje ale już nie pamiętam
jakie. Po zainstalowaniu Windowsa XP większość funkcji znikneła np. to
drukowanie jak książka mysłałem że to wina sterowników ale tych z płyty nie
moge zainstalować bo są za stare i są pod 98 a na stronei HP nie ma
sterowników pod XP tylko jest napisane że XP ma własne sterowniki.
Prosze o pomoc bo nie ma żadnych funkcji drukowania poza jakością wydruku:(

Pozdrawiam
Łukasz Skowroński