Re: Nagrywarka LG - nie czyta nagranych p³yt

Autor: <alibaba8_at_vp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 19:32:41 MET DST

> Dok³adnie. GSA-4163B. Wgra³e¶ najnowszy firmware do palarki ?

Czêsto pojawiaj± siê tego typu odpowiedzi a ja nie bardzo je rozumiem. Dlaczego
to przed wgraniem nowego firmware urz±dzenie mo¿e ¼le pracowaæ albo w ogóle.
Przecie¿ kupuje siê sprzêt a on ma byæ sprawny. Nowy firmware mo¿e co¶ co
najwy¿ej ulepszyæ ponad to co o sprzêcie wiemy i za co zap³acili¶my. A co do
w±tku to okazuje siê, ¿e te nagrywarki wcale nie s± takie dobre jak mo¿na gdzie,
nie gdzie przeczytaæ. To zwyczajny badziew. Moja nie odtwa¿a tego co z bied±
nagrywa na "+" a przynajmniej co¶ nagrywa bo widaæ to na p³ycie. Ostatnio
odkry³em, ¿e na CD-RW nagrywa i sama odczytuje ale inny odtwarzacz ju¿ tego nie
widzi a z kolei widzi to samo na tej samej p³ycie nagranej inn± nagrywark±, z
reszt± te¿ LG, tylko CD-ROM.
O braku serwisu ju¿ pisa³em, wiêc nie bêdê siê powtarza³.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl