niedrogi, a w miarę dobry projektor

Autor: Adam Podstawczynski <moje_inicjaly_at_kolos.math.uni.lodz.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 15:55:54 MET DST

Cześć wszystkim,

Potrzebny mi niedrogi (tak do 3000 zł) projektor, do którego mógłbym
podłączyć laptopa lub odtwarzacz DVD, i który ma służyć do prezentacji
różnych materiałów (krótkie filmy lub materiały tekstowe) w niewielkim
gronie osób -- może do 20 osób. Pokazy niezbyt częste -- myślę, że góra
raz na tydzień.

Oferta na rynku (np. projektory.pl) jest tak duża, a ja mam tak małe
pojęcie o tych urządzeniach, że naprawdę nie wiem, co wybrać.

Pomóżcie. Na jakie parametry muszę zwrócić uwagę, jakie firmy omijać lub
preferować, jaki do tego dokupić ekran? Oczywiście, dobrze by było, żeby
jakość obrazu była jak najlepsza, ale zdaję sobie sprawę, że szukam
urządzenia z niskiej półki.

Pozdrawiam i dziękuję, a jeśli to nie ta grupa -- skierujcie mnie na
inną lub jakieś forum, gdzie znajdę właściwych ludzi.

AP