Re: celeron D (2.6GB) i pamięć RAM

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 11:07:56 MET DST

> a to nie wszystkie D to Prescott ? a na jakieś FSB Twoj procek chodzi?.
> Czy Twoja plyta glowna ma mozliwosc ewentualnie podkrecenia tylko
> pamieci (bez przyspieszania procka) ?
> Troche duzo tych pytan :) ale mam nadzieje ze odpowiesz :)

Wszystkie Celerony D są na jądrze Prescott. Mój Celeron 335D chodzi na FSB 533 a
pamięć Ram ma 400Mhz. Na mojej płycie jest możliwość podkręcania przez FSB, więc
procek i pamięć przy okazji jak się nie myle. Moja płyta nie jest przyjazna
użytkownikowi jeśli chodzi o podkręcanie, ale ja się nigdy tym nie zajmowałem i
nie zamierzam.

Pozdrawiam
Piobart