Zalana klawiatura - Acer Aspire

Autor: Metto <metto_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 14:17:43 MET DST

Zalalem wczoraj sokiem klawiature laptopa. Laptop dziala po uplywie
doby nadal, ale sama klawiatura srednio, troche sie pokleila :/. Probowalem
wczoraj po pierwszym osuszeniu ja wyjac zgodnie ze wskazowkami znalezionymi
w necie, zatrzaski, sruby itd, ale w Acerze Aspire 3613 jakos to ciezko jest
albo ja jestem ciemny, a nie chce czegos wylamac przy okazji. Czy ktos ma
moze Acera podobnego i moglby dokladnych wskazowek udzielic w kwestii
demontazu i prob ratowania sprzetu? Na serwis moge liczyc po dlugim
weekendzie dopiero, a chcialbym wczesniej cos zadzialac, bo nawet nie wiem
czy sok dalej sie przedostal bo troche sie go wylalo...

M.