Re: LCD czy CRT (używane)

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.com>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 20:37:47 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> bardzo dobry uzywany CRT 17", za niewiele wiecej nawet 19" [nie kazdy chce
> - trzeba miec miejsce na biurku i oczy bardziej mecza sie przy takiej
> powierzchni z 50 cm].

haha
to ja polecam monitor 7 cali, oczy wcale sie nie męczą!!!!

ja mam 19 i uwazam ze to za mało. Z kompami zacząłem zabawe gdy
standardowym monitorem był TV 21cali, moze dawał po zrenicach, ale plecy
i kark nie bolały, bo cały czas musisz kręcic głową. :)

a tak powaznie, jakakolwiek szkodliwosc, i dyskomfort pracy, maleje ze
wzrostem odległosci od monitora, tym samym mozesz siedziec 30 cm od 17
lub 60cm od 21. róznica w cenie starego CRT - 150zł, moim zdaniem warto.

ToMasz