Re: Problem z grafik± GF4 MX-440

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 18:21:13 MET DST

Problem zrobił się poważniejszy po tym jak ostatnio zainstalowałem te
sterowniki
ForceWare 81.xx Chciałem dziś wrzucić te które polecaliście ale okazało się
że obraz teraz nie jest w ogóle wyświetlany na ekranie. Nawet nie widać
boot'a
systemu. Na ekranie lata okienko brak sygnału. W desperacji ściągnąłem inny
komputer
i przełożyłem do niego tą kartę z którą były problemy. Poszła. Kiedy jednak
wrzuciłem kartę
z tego drugiego komputera do pierwszego dalej nic się nie wyświetla na
ekranie. Słychać
że wszystko rusza łącznie z dyskami ale jednak nie ma obrazu. Teraz to już
całkiem nie wiem
co się dzieje. Chyba coś z płytą no bo co by mogło być innego?

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie co do tego jak by tu sprawdzić o co chodzi i
co powoduje
problem to byłbym bardzo wdzięczny. Mi się skończyły pomysły jak to próbować
ratować.
Jarek