Re: LCD czy CRT (używane)

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 17:29:11 MET DST

Użytkownik "axell" <axell@op.wywalto.pl> napisał w wiadomości
news:44535de3$1@news.home.net.pl...

> Dzisiaj pakować sie w CRT to już jakies nieporozumienie, sam mam LCD
> jakies

Ja widzę w robocie troche różnych modeli LCD 17" i mogę z kolei powiedzieć,
że te LCD to jakieś nieporozumienie.
Mam CRT NEC FE700 i dopuki nie spłonie czy sie roztrzaska nie zamienie na
żadnego LCD (a i wtedy będę szukał CRT).
To samo się tyczy TV LCD - w/g mnie wszystko to wielkie g##o, obraz jakbym
oglądał divixa a z anteny naziemnej to katastrofa. Nie ma co porównywać z
Panasiem 32 cale CRT.
Zresztą sklepy wiedzą o tym i praktycznie w żadnym porządnym nie zobaczysz
obok siebie uruchomionego TV LCD i CRT. Są to z reguły oddalone stanowiska,
bo dużo ludzi by tego chłamu nie kupiła (chyba że mu rybka albo naprawde
potrzebuje płaski ze względu na miejsce).

Pozdro.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.