Re: JAK wyłączyć na stałe TRYB PIO.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 09:46:53 MET DST

Mam nowa nagryware PX-716AL. Do tego ona ma jakas zworke ktora wlacza chyba
na stale DMA, zwarlem to ale nie wiem co to niby daje.
Do tego, mi sie to zmienia nie czesto podczas czytania swierzona nagranej
plyty. Nagrywam dobre plyty TDK DVD-R 8x, nagrywam je 8x. Poźniej moja
nagrywara ma problem zeby to odtworzyc dlaczego. Taki dobry napęda ma taka
slaba kokrekcje bledów czy co ? juz tego nie kumam. W nagrywarce LG kumnpla
za 160 te same plyty chodza duzo lepiej.