Re: Problem z grafiką GF4 MX-440

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 18:07:36 MET DST

Użytkownik "yAro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2svdi$pau$1@news.onet.pl...
> O co tu chodzi? W czym może być problem. Dodam że
> przeinstalowałem sterowniki
> karty graficznej będąc w trybie awaryjnym ale to nie pomogło.

Polecam 56.55 - to jedyny sterownik do MX440, jaki używam z różnymi wersjami
tego chipsetu.
Dlaczego ten? Bo jest najwyższy i najlepiej chyba dopracowany, nie miałem z
nim żadnych problemów. Polecany także przez PROLINKa i Sparkle'a. A na 81.98
miałem gorszy wynik o 3% - niby nic, ale zawsze...

To nie prawda, że pierwsza liczba oznacza wersję GeForce i to ostatnia
głupota, jaką słyszałem. A może już jest GF8, a ja nic nie wiem?