Re: Chłodzenie: czy to dobry pomysł?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 17:01:54 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97B1F3EEC5859mbien@127.0.0.1...
> Tez sie nad tym zastanawiam, zwlaszcza przy mocniejszym OC czy
> "pozeraczu pradu" AKA R9800PRO DDRII widac ze spada neico napiecie na
linii
> +12V - 16A z jedna linia +12V to troche za malo na dzis.

Kiedyś patrzyłem dośrodka jednego - cała wiązka 12V zmostkowana w jednym
miejscu. :-D

> Ja tez. Obecy wciaga glownie chlodne powietrze przez napedy z przodu.

Tak zawaliłem nagrywarę w dawnych czasach. A kosztowała wtedy 1300 zł. Potem
robili bardziej szczelne od tyłu.
A w sumie to mogłem przewidzieć i zapobiec. :-(

> jw - wiekszosc z PPFC. A co to za UPS?

Net700.

> OK, dzieki. Tak rozgladam sie za zwykla, przyzwoita 350W z dobra,
> rozdzielona linia +12V i niezlym chlodzeniem obudowy. Do tego cicha!
> Na dzis sklaniam sie ku wspomnianemu Modecomowi MC350 ATX 2.0. Wyglada
> porzadnie jesli chodzi o projekt i sprcyfikacje, do tego kosztuje 101 zl
> lacznie z przesylka.

To faktycznie jest ciekawa oferta. Sprawdziś muszę, czy ma włącznuk z tyłu
(to bardzo się przydaje)?