Re: Kontrolery: Sil3114 i Nforce4 SLI. Do którego podłączyć dysk

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 01:16:21 MET DST

KaNo <fluor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Sadze, ze lepiej do kontrolera SATA bezposrednio na nForce. O ile sie
> orientuje, to dodatkowy kontroler SiI jest podlaczony do PCI na nForce.
> Pozdrowienia.

Chodzi o to: Samsung SP2504C ma niby te całe SATAII i wogóle i chciałbym
się dowiedzieć na którym kontrolerze można wykorzystać całą tę moc tego
dysku. Jakie będą osiągi przy kopiowaniu, przenoszeniu, zapisie,
odczycie, dostępie do danych itp. Jak na razie żadnego RAID'a tworzyć
nie będe.
Po coś w końcu montowali na tej płycie (GA-K8N Ultra-SLI) obydwa kontrolery.
Wydaje mi się, że i tak raczej pozostane przy nForce4 SLI bo szybciej
ładuje się winda no i przy odczycie przez różne programy testujące jak
np. Everest nie zawiesza mi systemu a o to na Sil było nie trudno.