Re: Problem z Good[hehe]RAM'em

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 22:44:32 MET DST

news:20060425205505.030bd4b0.kuri.ZrOb.CoS.z.Tym@op.pl...
> Nie strasz mnie :) No nie mów, że H/W jest az tak wrażliwy? 3mSIe

Jest cholernie bardzo wrażliwy, ale nie zawsze zepsujesz. Też już
doświadczyłem czym grozi grzebanie na podłączonym ATXie - zrypałem wtedy
kartę LAN, na szczęście miałem w zapasie tę samą kartę i skończyło się na
przełożeniu, ale strata jednak była... ;-)

Motto na dziś: najlepiej zrypać coś totalnie, gorzej jak tylko lekko, z
czym będzie się walczyło miesiącami.