Re: Problem z nagrywarka LITEON

Autor: Daniel Bilski <bidanNO_at_#SPAMpoczta.fm>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 21:10:08 MET DST

Rafal wrote:
> www.cdrinfo.pl i dział "BIOS". Polecam

Wszystkie urządzenia ktore mają możliwość upgrade BIOS mają najnowszy
możliwy BIOS.

Zrobiłem jeszcze jeden eksperyment - ustawilem cache programu
nagrywającego na inny dysk fizyczny i dane pobierałem tez z innego dysku
niz ten na ktorym są systemy (to ten jedyny nie wymieniony) - udało się
coś nagrac i weryfikacja przeszla. Jednak dysk nie wykazuje oznak
uszkodzenia. Jakie polecacie narzedzia do weryfikacji dysku (format nie
wchodzi w gre :))? Toolsy seagate radośnie zakomunikowaly po 3 godzinach
testów, że dysk jest ok.

pozdr
Daniel