Re: czym zastąpić drukarkę sieciową

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 13:14:25 MET DST

W dniu Wed, 26 Apr 2006 13:12:07 +0200, osoba określana zwykle jako
deno pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>nie, jesli nie da sie drukowac do udostepnionych udziałow SMB, to w takim
>wypadku potrzbujesz PrintServer (pozwalajacy skierowac wydruk do zbioru),

Etam. Wystarczy zainstalować Unix Printing Services (czy jak to się tam
nazywało) i udostępnić drukarkę po standardowym lpr.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Time  is the best teacher; unfortunately, it
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. kills all its students.