Re: czym zastąpić drukarkę sieciową

Autor: deno <spamerzy_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 13:12:07 MET DST

Dnia 25 Apr 2006 04:06:52 -0700, pro2003@op.pl napisał(a):

> Wolałbym sposób łatwiejszy ale nie wiem czy się da.
> Do centrali podaję tylko adres IP drukarki i wydruki idą na nią (nie
> podaje się nazwy drukarki tak jak w winach).
> Czy takie coś da się ustawić w windowsach zeby były widoczne w
> sieci jako drukarka.

nie, jesli nie da sie drukowac do udostepnionych udziałow SMB, to w takim
wypadku potrzbujesz PrintServer (pozwalajacy skierowac wydruk do zbioru),
potestuj np RPM Remote Print Manager, być moze on spełni twoje oczekiwania
(ale to juz nie za free..)
http://www.brooksnet.com/printserver.html
http://www.brooksnet.com/datasheets/remoteprintmanager.pdf

--