Re: Problem z temperaturą?

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 12:28:18 MET DST

Jader <jader napisał(a):
> Mam procesor PIV Prescott 3GHz na płycie Intel Glen Ridge. Musiałem wymienić
> box'owy wentylator ponieważ rozkręcał się do gigantycznych predkości i wył w
> stopniu niemożliwiającym prowadzenie rozmowy w pokoju. Zamontowałem Arctic
> Cooling Freezer 7 Pro i temperatura na płycie wacha mi się teraz pomiędzy
> 49-53 stopnie. Poprzednio wentylator dmuchał powietrzem z nad procesora
> przez rurę , ale musiałem ją wymontować, żeby się zmieścił radiator od
> Arctica i podejrzewam, że dlatego teraz jest cieplej. Sam procesor ma ok 60
> [...]

Aua temperature masz raczej zdecydowanie za dużą. Ja na procu z siga
(podkręconym - na boxowym coolerze) mam 35 stopni w idel (ale to ze
speed-stepem) natomiast nigdy nie przekracza 58 stopni w stresie (np
podczas zabaw SuperPi). Nie napisałeś czy temperatura o której mówisz to
idle czy stress ?? Powinienes zamontowac conajmniej 1 wiatrak wciągający
zimne powietrze i naprzeciw niego wyciągający.

--
Pentium 4 650@3.91, 2 GB RAM DDR DC, Galaxy 7900 gt
SB X-FI Extreme Music, Barracuda 120 GB IDE, Chieftec 450 W