Re: bulk czy retail

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 11:24:48 MET DST

argothiel <argothiel@interia.niechce.spamu.pl> wrote:

> http://zenfist.pl/pID/206.htm
> http://zenfist.pl/pID/54.htm
>
> Część zatytułowana "W komplecie znajdziesz" :)

            Chyba ten serwis cos zamieszal. Modecom to w koncu polska firma
dajaca swoje nalepki i instrukcje wlasnie do kupowanych w Chinach
zasilaczy, tak wiec nie moze pozwolic sobie na ignorowanie przepisow
wymagajacych dolaczenia instrukcji po polsku do kazdego urzadzenia
elektronicznego skierowanego na rynek konsumencki.

BTW:
Mogliby sie wypowiedziec posiadacze Modecoma MC350 ATX2.0 jak im sie
sprawuje ten zasilacz? Docieraja do mnie dosc sprzeczne opinie. Chodzi
mi przede wszystkim o cisze, skutecznosc zbierania cieplego powietrza
znad CPU oraz jakosc tych 2 linii +12V - w moim obecnym zasilaczu
najslabsza strona jest wlasnie halas powodowany dosc szybkim nagrzewaniem
sie radiatorow oraz tylko 16A na linii +12V [jedynej].

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl