Re: socketA: athlon mobile czy sempron?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 09:59:09 MET DST

Dnia Tue, 25 Apr 2006 21:11:39 +0200, Michal Bien napisał(a):

> Opierajac sie na ujawnionych planach AMD co do zakonczenia zywota
> S939, za to podtrzymywania S754 to nie jest takie pewne.

A tak mnie tu łajali jak stwierdziłem miesiąc temu że kupuję sprzęt na s754
bo 939 to tylko wyrzucanie dodatkowych 300zł w błoto... :)

> No i ten komputerek ma byc pomocniczym, a nie glownym i wypasionym.
> W zastosowaniach innych niz gry nie widze najmniejszego powodu by
> przez kilka najblizszych lat kupowac cokolwiek nowszego niz RV350,

Tu zgoda - i wystarczy mi właśnie mój radeon 9100 :)
Po prostu chcę dołożyć jak najmniej, a "przyszłościowa architektura"
niespecjalnie się dla mnie liczy...

> Przeciez calosc moze chodzic w trybie 32bit. To nie Intel [zreszta
> yamhill chyba juz tez u niego juz jest] ze albo calosc w 64bit, albo
> fatalna wydajnosc w trybie emulacji 32bitow.

Wiem, ale chodzi o to że po prostu architektura 64bit nic nie daje :)
Pod linuxem trzeba trzymać podwójne biblioteki dla niektórych binarek,
windowsy są tylko angielskie, ze sterownikami problem...

> Linkow nie pomne, ale swego czasu lektura benchmarkow porownujacych
> wyzsze K7 i budzetowe K8 ochlodzila zdecydowanie moj zapal do przesiadki.
> Po prostu nie chce mi sie babrac w uzeranie sie z szukaniem kupca na obecny
> sprzet, dobieraniem wszystkiego od nowa, modleniem sie by wszystkie 5 kart

Ano właśnie - zwłaszcza z tym sprzedawaniem. A jak coś potem nie będzie
działało idealnie (a płyty bywają kapryśne) to już w ogóle szkoda zdrowia :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004