Re: Problem z zasilaczem...

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 09:16:41 MET DST

Użytkownik "erni" <ernst0@op.pl> napisał w wiadomości
news:e2m651$s5m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Kupiłem na allegro takie oto obudowy:
> Niestety po podłączeniu do zwykłej płyty zgodnie z opisem na aukcji nie
> udało się wystartować zasilacza. Z zasilaczy natomiast wystaje jakaś jakby
> "taśma sterująca" - rusynek: http://80.53.63.122/ATT00714.doc i
> podejrzewam, że muszę coś na niej
> zewrzeć aby zasilacz ruszył... Czy może ktoś z Szanownych Grupowiczów może
> mi pomóc - bo sprzedawca olewa mnie i nie odpowiada na moje emaila - jak
> do
> końca tygodnia nie odpowie dam mu niezłego negatywa i będę żądał
> [...]
Ze tak zapytam - a czego sie spodziewales po prawdziwej obudowie
serwerowej -
producenci maja swoje standarty niezgodne ze sprzetem innych producentow a
zasilacze
moga dawac calkiem inne wartosci napiec nie mowiac juz o tym ze czesto sa
tam montowane
zasilacze redutantne a to wszystko zarzadzane przez plyte glowna .Na tej
dodatkowej tasmie pewnie idzie
oprocz sterowania zasilaczami informacja zwrotna dla plyty o temperaturze
zasilacza obrotach wiatraczkow itp.
Mozna pewnie zmusic jakos to do wspolpracy ze zwykla plyta ale to robota dla
hobbysty
elektronika.
pzdr