Problem z zasilaczem...

Autor: erni <ernst0_at_op.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 23:59:37 MET DST

Witam

Kupiłem na allegro takie oto obudowy:
Niestety po podłączeniu do zwykłej płyty zgodnie z opisem na aukcji nie
udało się wystartować zasilacza. Z zasilaczy natomiast wystaje jakaś jakby
"taśma sterująca" - rusynek: http://80.53.63.122/ATT00714.doc i podejrzewam,
że muszę coś na niej
zewrzeć aby zasilacz ruszył... Czy może ktoś z Szanownych Grupowiczów może
mi pomóc - bo sprzedawca olewa mnie i nie odpowiada na moje emaila - jak do
końca tygodnia nie odpowie dam mu niezłego negatywa i będę żądał
prawdopodobnie zwrotu kasy za ten złom... No chyba, że ktoś będzie mógł mi
pomóc?

Pzdr
Erni