Re: Bzyczenie Seasonica?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 17:36:13 MET DST

Indywiduum zwane *elephanto*, w wiadomo¶ci
<e2lc5a$3ja$1@nemesis.news.tpi.pl> wyprodukowa³o:

> Glowy uciac sobie nie dam, ale jak przyloze ucho do tylu zasilacza,
> to wydaje sie, ze pochodzi stamtad. Nagralem tamta probke przykladajac
> mp3 playera wlasnie bezposrednio do tylu zasilacza.

Dlaczego pytam, bo ten d¼wiêk to jakby jaki¶ silniczek elektryczny na
chwilê siê odpala³ albo cu¶. W zasilaczu takie ruchome co¶ to tylko
wentylator, a ten równo pracuje jak s³ychaæ.

> Dzis jeszcze zaden dzwiek sie nie pojawil (ale komputer mam wlaczony
> dopiero od 5 min. :-) ). Jak sie pojawi, to postaram sie dokladnie go
> zlokalizowac.

Sam mam tak± 500-kê i u siebie nic takiego nie s³yszê.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>