Re: A7V600-X i Sata :/

Autor: TsfJacek <jaco17_at_op.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 17:36:05 MET DST

> No to skoro to wykrywa, to w czym problem?
>
> Sterowniki do interfejsu SATA RAID masz w systemie zainstalowane?

Mam zainstalowane sterowniki dostarczone z plyta glowna
Problem jest w tym ze na tym sie sprawa konczy.
W windows tez go widzi w programie do RAID, ale poza tym ze moge sobie
popatrzec na informacje ze jest to nic wiecej nie moge zrobic.
Nie ma go w okienku moj komputer. nie moge go sformatowac , wogole nie mam
do neigo dostepu. jest jak mebel :/
Jesli odlaczam dysk na kablu rownoleglym ata to drze ryja ze nie ma dysku i
koniec. Ok, pomyslalem ze na drugim - tym z SATA nie ma partycji i dlatego.
tak iwec wrzucilem do napedu plytke z windowsem XP i niech szuka. Po chwili
instalacja sie zatrzymala ze stwierdzeniem ze brak jest dysku.
 Co sie wogole ustawia w biosach na plytach z Sata- sa jakies specjalne
opcje, moze maja jakies tajemnicze kryptonimy??