Re: Problem z usunieciem wentylatora z Radeon Supergrace 9100

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 09:42:15 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Jeśli jest miejsce to ten. Jeśli nie - to ten "złoty", też ma
> regulowane otwory ZTCW.

            OK, dzieki. Ale chyba kupie to cholerstwo Pentagrama.
Nie chce sie bawic w duzy radiator i domowym sposobem doszlusowany
wentylator, a w obudowie mam dosc cieplo - po prostu ma co grzac.
Szkoda mi VGA Silencera bo to najlepsze rozwiazanie i przy okazji
tez cicho wydmuchuje czesc ciepla z obudowy [nie tylko z karty graficznej]
ale po prostu sie nie miesci na ta karte :/

> Nawiew może rzeczywiście być konieczny, ale jakimkolwiek
> wolnoobrotowym wentylatorem. Zauważ jednak, że Radeony 9550 Gigabyte
> mają tylko radiator, nawet mniejszy chyba od złotego Zalmana...

            Owszem, ale one sa projektowane i taktowane jako referencyjne R9550
- czyli 250 MHz rdzen. Przy OC do 400+ MHz potrzeba juz lekkiego nawiewu
[albo BARDZO dobrze wentylowanej obudowy - na jedno wychodzi]. Inaczej
ludzie maja probelemy z osiagnieciem stabilnej tej czestotliwosci, albo
drobne artefakty w ATI Tool itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl