Re: Neon czy katoda?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 08:04:17 MET DST

Użytkownik "Hubert" <h.bednarczyk@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e2jelp$nbd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Roznica jest , zimna katoda jest jasniejsza i bardziej jaskrawsza
> sam mam taka w budzie i efekt jest "superancki". Takze wybor nalezy
> do ciebie.

> I tutaj (choc podjalem sie tylko jednej proby) moge powiedziec ze
> "marketowe szalenstwo " jest gorsze od sprawdzonego towaru ze
> znanych firm . MImo ze wygladem nie roznilo sie to, to podczas
> wykonywania otworów mialem okazje zobaczyc ze pleksa marketowa jest
> gorszej jakosci. Proponuje do umieszczenia wiatraka zastosowac w
> miare mozliwosci sztywna nieelastyczna plekse.

Są dwa rodzaje płyt plexi - wylewane i prasowane. Do frezowania i
wykonywania otworów lepsza jest wylewana, bo nie posiada dużych naprężeń
i nie pęka tak łatwo. Byłem w hurtowni plexi to mi o tym powiedzieli ;-)

Ps. Wylewana jest trochę droższa od prasowanej (właściwie nie pamiętam,
czy to była prasowana, czy tłoczona, ale wylewana napewno była i była
lepsza do takich celów).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!