Re: Drukarka HP LaserJet 4L

Autor: Leszek <moj_staw.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 22:44:49 MET DST

> Termistory.
> Prawdopodobnie siadła grzałka.
> Pomogłem?

tak - bo niestety nie znam się na drukarkach laserowych zupełnie - tzn znam
ideę (tzn wiem że w środku nie siedzi krasnoludek :)) ), ale że w tych
"miękkich" wałkach są jakieś grzałki to nie miałem pojęcia. Ech, włosy siwe, a
człek gamoń :)). Co prawda są tam na obudowie jakieś napisy ostrzegawcze że
"hot", ale nie bardzo wiedziałem o co chodzi i skąd tam ma być jakaś gorąc.

wiem że to się nie opłaci naprawiać, ale po prostu nie mogłem znieść tego że
nie wiem co się dzieje
Leszek