Re: Drukarka HP LaserJet 4L

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 17:35:58 MET DST

Dr hab. nauk wszetecznych *Leszek* , na *pl.comp.pecet* , dnia *23
kwiecień ( niedziela) o godz. 23:18*, postawił tezę:

> Przy tych wałkach odbiorczych są jakieś kabelki - czyli są jakieś czujniki -
> co one tam mogą sprawdzać????? Czy to może być przyczyna - jakać awaria na
> kabelkach (czujnikach)????

Termistory.

> Po rozebraniu drukarki mechanicznie nie widać żadnych usterek, wałki kręcą się
> lekko, zębatki są o porządku - szkoda mi ją wyrzucać na śmietnik albo
> sprzadawać za 1 zł.

Prawdopodobnie siadła grzałka. Znajduje się wewnątrz tego wałka z folii
teflonowej. Możesz rozebrać i sprawdzić omomierzem czy ma oporność, może
coś się tam poluzowało. Jeśli wygląda prawidłowo a nie ma oporności to
znaczy że musisz kupić nową drukarkę. Naprawa będzie nieopłacalna. Ale
wtedy zastanów się nad drukarką HP 5L.

> Jeśli ktoś potrafi pomóc to proszę....
> Leszek

Pomogłem?