Intel SE7520BD2 + ECC ERROR

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 21:16:55 MET DST

witam,
złożyłem właśnie ładny serwerek na ww. płycie i 2x1GB Kingston
KVR400D2S8R3K2,
no i jest problem, bo obudowa (intel 5300BRP) świeci mi z przodu "System
Fault", a przy uruchamianiu płyta loguje "Multi-bit ECC ERROR, System
Halted" i nie mogę nawet spróbowac zfleszowac biosu na jakiś nowszy!
rozumiem, że szanse aby to była pamięc są nikłe, prawda?
czyli kontroler pamięci na płycie?
nie mam teraz pod ręką ani innych pamięci tej klasy, ani drugiej płyty,
serwer MUSI byc na jutro, a z Intelem/Action nic o tej porze nie
załatwię :(.

co myślicie: płyta, czy pamięci?
i czy często u Intela/Kingstona można coś takiego spotkac?

--
pzdrv,
Andrzej Talarek