Czy nagrywarka może resetowac komputer ??

Autor: tukan <tukan_at_tlen.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 21:12:03 MET DST

Witam,

Kupiłem nagrywarkę DVD Benq 1650. Podczas wypalania płyty przy około 10%
następuje restart komputera.
W tym momencie mam tylko Dysk na Primary Master i tą nagrywarkę na Secondary
Slave. Podłączałem ją też na Secondary Master i był ten sam problem.
Wcześniej miałem DVD-ROM i CD-RW i nigdy nie było takich jaj - komputer
zawsze chodził bez zarzutu.

Moja konfiguracja:

ECS K7VZA 3.0
Athlon XP 2000+
384MB SDRAM
Seagate 300GB
DVD-RW Benq DW1650
FDD 3,5"
Sapphire ATI Radeon 9250 128MB
jakiś modem (nieużywany)
kontroler USB 2.0 (5 wyjść)
Sound blaster Audigy 2 ZS
Zasilacz Chieftec GPS-350EB-101A

Miał ktoś kiedyś podobny przypadek? Jaka może byc przyczyna takiego
zachowania?

Pozdrawiam
tukan