Re: Problem z usunieciem wentylatora z Radeon Supergrace 9100

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 19:53:45 MET DST

aphRodiTe <aphr0@vp.pl> wrote:

> Nie to nie jest zart :P,
> przy minusowej temperaturze pasta/klej kruszeje,
> i bardzo latwo mozna wtedy radiator zdjac ;)

            Rownie dobrze mozna podgrzewac suszarka. Wtedy pasta/klej robi sie
plastyczny, a w odroznieniu od zamrazarki to sa normalne temperatury pracy
karty.

BTW:
Zna ktos fajny cooler na R9550 z PCB od Sapphire? Oryginalny pierdzik jest
nie do wytrzymania, a VGA Silencer rev3 ktory zostal mi po R9800PRO nie
pasuje - zahacza o kondensator, karta jest za krotka, a poza tym balbym sie
mocowac go na tak maly rdzen jak RV350 [i to bez ramki jak w R300/R350].
Jest cos godnego uwagi i w rozsadnej cenie poza Pentagramem na grafike?
[pomysl z regulacja obrotow przez zerznietego z Zalmanna FM1 uwazam za
fatalny - nie usmiecha mi sie rozbierac komputera za kazdym razem gdy
chcialbym w cos zagrac.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl