Re: dzięki za pomoc :)))

Autor: jogai <jogai-usuń-to_at_op.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 19:50:21 MET DST

> W BIOSie, ale jak mieszasz pamięci, to lepiej nie grzeb - powinieneś mieć
> ustawione według gorszego modułu pamięci (tzn. starego).
> Ja bym się pokusił dokupić jeszcze 256 MB, a stary moduł sprzedać na
> Allegro. W efekcie tego będziesz mógł ustawić super timingi, gdzieś około
> 1.5 2-2-6 (jak już pisałem wcześniej). Warto stracić na to 20-30 zł. Tym
> bardziej, że w przyszłości (przy zakupie nowej płyty gł.) stara pamięć już
> się na nic nie zda.
>
> Aha... zapuść memtest-86 (www.memtest86.com) na ponad 12h i zobacz czy
> pamięci nie robią błędów.

W jednym sklepie oferowali mi taką kość jak kupiłem dziś, ale używaną za 130 zł ( Kingston 512 MB ). Może gość pójdzie na wymiane na stary moduł...powiedzmy za 60 zł, wtedy miałbym 1 GB i mógłbym zadziałać coś z tymi timingami... o ile ta kość będzie identyczna z tą co zakupiłem...

--
Pozdrowienia
Grzegorz Czerepok