Re: dzięki za pomoc :)))

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 19:24:20 MET DST

news:e2iufp$ak5$1@news.onet.pl...
> Kość podłączona :) działa bez problemu. Starą przełożyłem na drugie
miejsce a 512 dałem na miejsce poprzedniej i na pierwszy rzut oka działa
super..wyraźnie okienka śmigają lepiej..zaraz sprawdzę to na Photoshopie. O
timingach nie mam pojęcia, kości pomieszane i co ?? Działa, gdzie te timingi
się ustawia ? w BIOSIE ? będę próbował...

W BIOSie, ale jak mieszasz pamięci, to lepiej nie grzeb - powinieneś mieć
ustawione według gorszego modułu pamięci (tzn. starego).
Ja bym się pokusił dokupić jeszcze 256 MB, a stary moduł sprzedać na
Allegro. W efekcie tego będziesz mógł ustawić super timingi, gdzieś około
1.5 2-2-6 (jak już pisałem wcześniej). Warto stracić na to 20-30 zł. Tym
bardziej, że w przyszłości (przy zakupie nowej płyty gł.) stara pamięć już
się na nic nie zda.

Aha... zapuść memtest-86 (www.memtest86.com) na ponad 12h i zobacz czy
pamięci nie robią błędów.