Re: socketA: athlon mobile czy sempron?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 14:53:06 MET DST

Dnia Mon, 24 Apr 2006 12:51:37 +0200, Jolly Roger napisał(a):

> Moja rada jest taka - sprzedaj płytę i zamiast kupować niezwykle drogie
> Athlony Xp kup Semprona 2600+ S754 i do tego jakąś tanią płytkę na nForce3
> i wykręć porządnie.

Ech, ale ja właśnie już kupiłem sobie semprona 2800 i dobrą płytę na 754,
kartę graficzną... :)

Natomiast to co mi pozostało po starym kompie - płyta (co by nie mówić
nienajgorsza), radeon 9100, kontroler SATA na PCI - chcę użyć właśnie jako
dodatkowego komputera. Nie ma sensu wydawać znowu 200-300zł na płytę i
dalszej kasy na kartę PCI-E, dlatego właśnie zastanawiam się tylko jaki
procek zapodać :)

> Będziesz miał komputer wydajniejszy, cichszy, chłodniejszy

To akurat bez różnicy - przy SocketA również może być cichy i wydajny (tyle
że karta na AGP a nie na PCI-E).

> i nawet będzie możliwość zainstalowania systemu 64-bit.

To raczej wada niż zaleta ;>
Tak na serio to 64bit nie dają absolutnie niczego poza dodatkowymi
problemami...

> W starocie nie warto ładować tyle kasy. A cena za tego bartona jest po
> prostu chora.

Ale skoro mogę równie dobrze wziąć semprona nie-64 w socketA który
praktycznie niczym się nie będzie różnił od tego w 754... to po co
przepłacać :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944