Re: Speed Touch 330, problem z zainstalowaniem :( Dziwne bardzo. Dlugie.

Autor: dyz <sp5_pracownia_at_op.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 12:43:03 MET DST

spotkalem sie kilkakrotnie z tym problem. Stad chwale Sagem'a z nim
nigdy nie mialem problemów.Ale !!! u mnie pomaga zmiana USB . Czyli
zaistalowac stery do Speed Touch 330 - wetknac kabel, jak nic nie
popmoze odinstalowac, restart i znow instalka ale sprawdzac z innym USB
- dla mnie poki co jest to jedyny sposob. Bywalo ze z 20 razy az w
koncu znajdywal i wszystko dziala... Na jakies 15 instalek NEO na Speed
Touch 330 z 3 razy bywaly problemy z USB