Re: wifi - jaka karte

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 22:44:22 MET DST

Olo <lolo@olololooll.com> wrote:

> nie, bo działają na innych częstotliwościach...

            Netia dziala na w ISM na 2,4 GHz. Wiem z praktyki, bo zglaszaja
skargi na zbyt silne bazy WISP - zagluszaja ich bazy.
Inna sprawa ze korzystanie z uwolnionego pasma 2,4 GHz w przypadku tak
duzego podmiotu, ktorey spokojnie moglby wykupic czestotliwosc, uwazam ze
lekko mowiac niefrasobliwosc i o firmie jako takiej zbyt dobrze to nie
swiadczy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl