Re: Dwa napedy LG

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 22:27:26 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Sam się zastanawiam... Jak dla mnie to kolejny mit, powinni to dać
> pogromcom mitów z Discovery. :P

też myślałem dopóki nie dołożyłem sobie nagrywarki DVD na tą samą taśmę
co CD-RW. sprzedawca powiedział mi, żeby podpiąć pod master, co
oczywiście olałem jak wszystko co mówią sprzedawcy, a także dlatego, że
nie chciało mi się przestawiać tej już podpiętej. no i cuda zaczęły się
dziać. raz napęd czytał płyty raz nie, zdarzyło się, że os go nie
wykrył, błędy w czasie nagrywania i inne tego typu atrakcje. zanim
poleciałem się awanturować, że wcisnęli mi uszkodzoną nagrywarkę dla
świętego spokoju ustawiłem DVD jako master. i do dziś tak to działa bez
żadnych problemów. jak dla mnie jakąś podstawę ten mit ma, nawet jeśli
to wyjątek potwierdzający regułę ;)

--
                 _____