Re: Dwa napedy LG

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 20:37:23 MET DST

Leszek K. napisał(a):

> A tak z ciekawosci. Dlaczego???

Sam się zastanawiam... Jak dla mnie to kolejny mit, powinni to dać
pogromcom mitów z Discovery. :P
Nagrywarka nie powinna być podpięta na tej samej taśmie co dysk z
którego będzie się nagrywało! Ponieważ dysk zwykle pracuje jako master,
to na takiej tasiemce inaczej się nagrywarki nie da podpiąć jak slave.
Jednak tak na chłopski rozum, to jeśli nagrywarka jest podpięta na innej
taśmie i nic nie korzysta w czasie nagrywania z tego drugiego urządzenia
to wszystko jedno slave czy master. :)

Co do pytania, to też tylko zworki przychodzą mi do głowy, w życiu nie
spotkałem się, ani nawet nie słyszałem o konflikcie napędów na IDE. :)

# /George Orwell - Rok 1984/