Re: prosze o rade (platforma AMD czy Intel)

Autor: Artur <zhan_at_op.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 20:46:44 MET DST

Użytkownik "MM" <ala@onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2dlhn$24c$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Jezeli chcesz mocno rozbudowac komputer o peryferia i nie miec problemow
> z driverami to wybierz platforme Intela, z gorszymi procesorami ale
> stabilniejsza (juz warto dual-cory). Jezeli chcesz miec lepszego proca i
> prosta konfiguracje (podstwowa grafika, jeden dysk, ...) to wybierz AMD.

reszta mojego konfigu to jedna grafa na pci-e (co bedzie szybsze gf6800 czy
2xgf6600gt w sli?) k. tv na pci, sb live 5.1, dvd, nagrywarka dvd i jeden
tysk 250 gb sata i jedna sieciowka... jesli nf4 jest kiepski (choc slyszalem
cos innego) to moze cos na via?
dual-cory moze i sa lepsze ale na razie troche drogie a ja nie chce za
bardzo szalec z kasa...
czy jakas plyta pod amd ma obsluge ddr2? czy ten rodzaj pamieci jest duzo
wydajniejszy id ddr?

--
pozdrawiam