jak sprawdzić konfig komp bez rozkręcania

Autor: jogai <jogai-usuń-to_at_op.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 12:30:58 MET DST

Witam
Zastanawiam się nad rozbudową kompa o pamięć RAM, drugi dysk twardy i
szybszy procesor. Mam AMD Athlon 1000 MHz, 256 MB RAM, Maxtor 40 GB, Nvidia
Ge Force2 MX/MX 400 64 MB, i nie bardzo wiem jaką mam płytę główną ( MSI
K7 )...są jakieś programy do sprawdzenia kompilacji kompa ? Wszystkie pudła
daleko, daleko instrukcje też gdzieś przepadły, komp kupiony w 09.2001 . Nie
gram, obrabiam zdjęcia. Może jakieś sugestie co do rozsądnego przyśpieszenia
mojego PC. Mam na to jakieś 500-700 złotych.

--
Pozdrowienia
Grzegorz Czerepok