Re: Speed Touch 330, problem z zainstalowaniem :( Dziwne bardzo. Długie.

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 22:05:23 MET DST

Użytkownik "Sidi" napisał w wiadomości
> Witam!
> Problem na 90% sprzętowy (tak mi się wydaje), więc nie bijcie :)
>
> Konfiguracja: celeron 1200, mobo gigabyte GA-6OXT (intel i815), 256 ramu,
> maxtor 40gb, gf2 mx, ForteMedia 801.
> Windows XP SP2.

To co Ci napiszę, może CIę trochę zdziwić lub "przerazić"
Miałem podobny problem z Duron 950@1000 i mobo Chaintech na KT266A, reszta
praktycznie identyczna.
Po zainstalowaniu świeżutkiego WinXP SP2 Pro PL, postanowiłem wgrać kilka
drobiazgów z pendrive'a.
I dokładnie taka sama sytuacja jak u Ciebie... komunikaty o problemach ze
sprzętem, niemożności zainstalowania, w menadżeże urządzeń wszystko ok.
Instalowałem cuda nie widy, stery, patche i inne takie.. i nic.. Żadne
urządzenie USB nie chciało pracować
Popytałem znajomych "komputerowców" i doradzili reinstall na WinXP SP1 (!)
Problem pojawiał się rzadziej, ale dalej był. Dopiero zejście do
standartowej magistrali FSB (z 210 na 200MHz) rozwiązało problem i wszystko
zaczęło funkcjonować normalnie.Co mi to krwi napsuło.. to moje...

Może któryś z tych pomysłów coś Ci pomoże.

Pozdrawiam, Wojtek H.