Re: Asrock 939Dual-SATA2 ULi s.939

Autor: SebX <sebx2005_at_vp.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 19:40:41 MET DST

> Ja mogę opowiedzieć ci wrażenia z przeszukiwania sieci w poszukiwaniu
> informacji o tej płycie, bo też zamierzałem ją kupić. I jednak nie kupiłem
> - dużo opinii pozytywnych i tyle samo opinii negatywnych. Niektórym
> "odpala" od kopa, niektórzy mordują się okrutnie, bo z niewiadomych
> przyczyn płyta "nie lubi" ich pamięci, albo występuje jeszcze 10 innych
> powodów. W dodatku występuje wiele biosów, jedne umożliwiają coś za cenę
> czegoś, sporo testowania/pieprzenia się z tym. Ale ty decydujesz.
>
> --
> T.M.

Czyli jak każda płyta , sama płyta na to czy "lubi daną pamięć" dużego wpływu
nie ma bo kontroler pamięci jest w procesorze . Trzeba uważać żeby do tej płyty
kupować RAM nie wymagający dużych napięć do pracy z OC (max. 2.7 V) . Można
oczywiście robić mody na Vcore i Vmem ale to już wyższa szkoła jazdy .
Nowu bios OCWBeta7 wymiata wszystko mój Sempron 1800 Mhz lata na 2500 zł @1.45V
idle 36C a load 43 C - najlepszy stosunek ceny do możliwości ma ta płyta ,
polecam :-)