Re: Asrock 939Dual-SATA2 ULi s.939

Autor: Tomasz Maciąg <tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 16:02:53 MET DST

Dnia 18-04-2006 o 14:31:51 Lucasdm <x007@WYTNIJSPAMpoczta.onet.pl> napisał:

> ....Zamierzam kupic - ma ktos ten wynalazek? Jakie wrazenia z
> eksploatacji ?

Ja mogę opowiedzieć ci wrażenia z przeszukiwania sieci w poszukiwaniu
informacji o tej płycie, bo też zamierzałem ją kupić. I jednak nie kupiłem
- dużo opinii pozytywnych i tyle samo opinii negatywnych. Niektórym
"odpala" od kopa, niektórzy mordują się okrutnie, bo z niewiadomych
przyczyn płyta "nie lubi" ich pamięci, albo występuje jeszcze 10 innych
powodów. W dodatku występuje wiele biosów, jedne umożliwiają coś za cenę
czegoś, sporo testowania/pieprzenia się z tym. Ale ty decydujesz.

--
T.M.