Re: jak sprawdzic zywotnosc UPSa?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 16:22:31 MET DST

Uzytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisal w wiadomosci
news:e2anr3$hrp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak mozna sprawdzic stan UPSa? Czy sie jeszcze nadaje do pracy, czy trzeba
> akumulatory wymienic czy caly UPS?
> Bo przy krotkim skoku napiecia nie trzyma juz...
> Moze jest jakis sposob na to? Cos jak formowanie baterii w komorce?
> Podladowac przez 24h... Tylko jak pozniej sprawdzic czy juz jest OK?
> Odlaczyc od pradu, to wiem, ale moze jest jakis inny sposob?

Po 24h mozna sprawdzic dotykajac przewód na wyjsciu... :-)
Tak sobie mysle, ze ten XP to jest glupi jeszcze przy poziomie pewnych grup
uzytkowników. Proponuje isc do szkoly i zjebac nauczyciela od fizyki, ze
debil nie nauczyl. Ciekawe co on na to, moze wytlumaczy, tylko czy autor
zrozumie?
Formatowanie jak w telefonie... a czy mozna to poprawnie zrobic przy uzycia
telefonu i zasilacza standardowego? :-)
Wymien baterie. Akumulator najlepiej rozladowac malym pracem ok. 10-20W (w
zaleznosci od pojemnosci akumulatora) i ladowac bez obciazenia (zalezy
jeszcze od konstrukcji, ale z reguly tak).
A podladowac, to sie mozesz w kosciele, a tu nie da rady, bo UPS zalacza
ladowanie. :-D

Ew. mozna sie jeszcze pomodlic...